maandag 28 februari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 350 : Wimme

Goeiemorgen iedereen,
Belgische schoolkinderen en personeel genieten vanaf vandaag van een weekje vakantie. De wekker mag af ! šŸ˜Hopelijk komt er wat geknutsel door mijn vingers, want de laatste tijd lag dat wel op een laag pitje.
Voorlopig genoeg voorraad, dus geen paniek, mijn blog blijft lekker gevuld.
Deze kaart ging richting Wimme, die onlangs 22 jaar werd.
Hij houdt van planten, dus mijn setje van de Action er nog even bij genomen. Het blijft wel een leuk setje vind ik persoonlijk.

Planten : Action
Cijfers : Marianne Design
Sentiment : Marianne Design




Ik wens jullie langs deze weg nog een fijne start van de (werk)week en ik zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse oproep van het kleurenkaartenteam. Nieuwsgierig geworden ? Da's prima, kom dat zeker een kijkje nemen !
Groetjes, Martina


10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een super gave kaart voor een p0lanten liefhebber.
LIEFS Annemarie en Merit

Anita van Deur zei

Prachtige kaart met deze mooie stempels, fijne dag.

Elly zei

Een hele leuke kaart!
Groetjes Elly

Je@net zei

Wat een mooie en toepasselijke kaart heb je voor de jarige gemaakt, Martina!

Eri zei

een fleurige kaart met al die planten.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje gezellig met al de plantjes
groetjes ellen

tine zei

hallo naamgenoot
Al een hele tijd volg ik je blog, en nu pas merk ik dat je in Belgiƫ woon...

Wat leuk! inderdaad, hier in Belgiƫ is het krokusvakantie... Bij mij is dat niet meer van tel, aangezien de kinderen uit huis zijn, wel kleinkinderen, maar de verblijven momenteel bij de papa, dus oma is vrij van opvang....

Wat een leuke kaart heb je gemaakt, ik zelf kan niet altijd weg met sommige blocs waar al die plaatjes op staan, terwijl het bij een ander zo simpel is om deze prachtige compositie te maken!

groetjes
Tine

Daphne zei

Leuk de persoonlijke favorieten van de jarige op de kaart.
Ik ben hƩƩl nieuwsgierig, ik kom zeker woensdag terug!

Creatiels zei

Leuke kaart, tof dat je bij elke iets persoonlijks van de ontvanger in je kaart verwerkt.
Geniet van deze ietwat rustige week zonder schoolactiviteiten.
Ik kijk uit naar de nieuwe kleur voor het volgende KKT.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Sarah zei

Heel mooi Martina. Ik vind het ook een leuke set en gebruik hem regelmatig.
Geniet van je vakantie! šŸ˜‰