maandag 14 februari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 348 : Josée (afwerken)

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het maandag, de start van je (werk)week en ... jawel hoor... ik heb voor jullie voor de 348ste keer een persoonlijke kaart. 
Deze ging richting Josée. Zij houdt van teckels, bloemen en puzzelen. Laat ik dat nu toch toevallig in mijn voorrad hebben ! Gelukkig maar !
Met het mooie papier van Action, maakte ik voor haar ook een pop-up ball kaart. Hieronder het resultaat.

Papier : Action
Woohoo : Carlijn Design
Hieperdepiep : Marianne Design
Letters naam : Alt & New
Teckel : Marianne Design
Pop - up ball : Karen Burniston
Puzzel : Cuttlebug





Ik wens jullie allemaal een heel erg fijne start van de (werk)week toe en zie jullie heel erg graag woensdag terug voor een verse kaart.
Bedankt voor jullie bezoekje en reactie,
tot dan !
Groetjes, Martina

PS hebben jullie ook zo veel last, dat je geen reactie kan achterlaten bij berichten soms ? Dan krijg ik weer de foutmelding 'oeps'... zo vervelend. Heb al de cookies opgekuist, maar dat lukt dan voor een hele korte tijd om het op te lossen. Alle verder tips zijn zeker welkom !


8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is leuk, die teckel geweldig in combinatie met het papier, en dan nog zo`n gave popup! Ik heb meer last van die spammer uit Thailand. Daar waar jij last van hebt dat is al een tijdje geleden en ook niet bij iedereen. Fijne dag!

Eri zei

Leuke kaart met de pop-up bal! Ik heb nog niet gehad, dat ik geen reactie kan achterlaten.
Groetjes, Eri

Daphne zei

Dit model blijf ik toch ook wel leuk vinden hoor.
Ik vind het altijd zo leuk dat jij zoveel persoonlijke details kwijt kan op je kaart.
Ik kan je niet helpen met je vraag..... Blogger doet soms moeilijk, maar ik heb geen idee waarom. Meestal probeer ik het later nog eens.

Je@net zei

Erg leuke kaart, Martina!

Creaellenknutselsite zei

wat een leuk kaartje met de schattige teckel
groetjes ellen

Diny zei

Wat een leuke kaart met in de binnenkant een echte verrassing!
Groetjes Diny

Jantine zei

Wat een bijzondere pop-up! Leuke kaart voor Josée. Helaas heb ik geen tips voor je mbt het achterlaten van reacties.
Groetjes
Jantine

Femminde zei

Wat een toffe teckel kaart!! En super met dag pop up gedeelte.
Sorry kan je niet helpen (ehb geen verstand van computers)
Fijne week!!
Groeten van Femminde