zaterdag 19 februari 2022

For a very special someone ...

Goeiemorgen iedereen,
voor hobbyvriendinnen is het altijd een beetje een uitdaging om een gepaste, originele kaart te maken. Deze ging richting Nancy, al een hele tijd geleden.
En ja hoor... daar gaan we weer.
Toch is deze weer helemaal anders dan de vorige. Ik haalde nog even mijn stapeltje dessignpapier boven van Marianne Design, die hadden al wel lang genoeg gewacht.
De zoete kleurtjes gebruikte ik om de afdrukjes in te kleuren.
Het veelzijdige stempelset, gaf weer de mogelijkheid om op verschillende plekken, veel afdrukjes te verwerken. Hieronder het resultaat.

Papier : Marianne Design
Stempels : Stampin Up
Sentiment : Poppystamp

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en hopelijk hebben jullie maandag weer even de tijd om langs te komen voor een persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Kan niet anders zeggen dat ook deze versie met de zoete kleurtjes zo mooi, het een super leuke verjaardagskaart is geworden!! Fijne weekend en tot maandag.

Marfien zei

Superleuke kaart

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat is deze leuk Martina! Geweldig! Daar zal ze blij mee zijn geweest :) Lieve groetjes, Yvonne

Grietje Jansen zei

Wat een leuke lieve kaart, met al die hartjes en schattige beestjes.
Ook een leuk model.
Grietje

Nancy zei

Hey Martina,

Ja hoor! Deze kwam mijn kant uit en ze is toegekomen!!! Ikke blij!!
Sorry voor mijn late reactie, had een druk weekend... Leuk uitstapje gedaan met toffe vriendinnen, vandaar dat ik niet eerder reageerde!!

Liefs,
Nancy