zaterdag 12 februari 2022

Hugs are healing voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
bijna Valentijn. Ik vermoed dat vele koppeltjes / vrienden dit het komende weekend dat zullen vieren in de mate van het mogelijke...
Ik maakte alvast een knuffelkaart met de Flippin' awesome snijmal van Lawn Fawn voor DT 'In 't Woefke'. Zo kreeg ik van het stempelset van My Favorite Things, de meeste plaatjes op mijn kaartje verwerkt. Met rood en hartjes, bereik je snel het nodige 'Valentijn' gehalte...

Achtergrondpapier : Me to You
Afdrukjes en sentiment : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Trekmechanisme : Lawn Fawn








Wil je graag deze kaart of nog de andere kaartjes bekijken / betasten ? Dat kan, breng een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Dan kan je nog tijdig je lievelingsvriend / vriendin of partner verrassen met een zelfgemaakte kaart !
Ik wens jullie een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot maandag !
Groetjes, Martina
x

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart en de afdrukjes zijn zo lief, fijn weekend.

Je@net zei

Een pracht van een kaart, Anita!

Marfien zei

Wat een geknuffel, en dat allemaal op één kaart, leuk bedacht

VoormeKaartje zei

Wat mooi geworden. Zulke mooie stempels, zo schattig.
En ook erg mooi gekleurd.

GerJanne zei

Wat een geweldige waterval kaart Martina!

Daphne zei

Wat veel geknuffel op deze kaart, heel lief en leuk.
Was een goed idee van jou om met deze stempels een watervalkaart te maken.

Laurespage zei

Zoooo een schattige, prachtige kaart !
Fijne zondag, laurette