maandag 7 februari 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 347 : Jamie

Goeiemorgen iedereen,
wat doe je als er gevraagd wordt om een kaartje te maken met Assepoester ? Wel, dan trek ik mijn Google open en ga op zoek naar een leuke kleurplaat. Want hiervan heb ik geen stempels, helaas... De vraag naar deze is zo schaars, dat ik het niet de moeite vind om ze aan te schaffen. Gelukkig is het aanbod op het internet rijk genoeg. Ik paste het zwart wat aan, in een zachter grijs, zodat ik er met een zilveren pen overheen kon nadien. Het plaatje ingekleurd met copics, het was even zoeken wat de juiste kleuren moesten zijn, maar ik denk dat het aardig gelukt is, nietwaar ?

Afdrukje : Internet, gekleurd met copics, afgewerkt met zilveren gel pen
Cijfers : Marianne Design
Dessignpapier : Marianne Design


 

De gever blij, de ontvanger ook hoop ik ondertussen. In ieder geval, op naar de volgende uitdaging !
Een hele fijne start van de werkweek en ik zie jullie graag woensdag hier,
tot dan !
Groetjes, Martina
x

9 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wow wat is dit leuk gedaan Martina, wens je en fijne dag toe.

Margo zei

Wat een supertoffe kaart en echt prachtig ingekleurd, mission accomplished hoor.
Fijne werkweek
Groetjes
Margo

Elly zei

Het is een prachtige kaart en heel mooi gekleurd.
Groetjes Elly

Diny zei

Wat een prachtig kaartje is dit Martina!
Groetjes Diny

VoormeKaartje zei

Wat super leuk geworden.
En zo mooi ingekleurd.

Femminde zei

Oh wat super mooi gedaan voor Jamie!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Daphne zei

Internet, waar zouden wij zijn zonder?!!
Prachtig gekleurd, héél knap gedaan (ik heb niet zoveel talent voor inkleuren)
Leuk, een 30 jarige Assepoester fan😉

Laurespage zei

Je opdracht is zeker geslaagd, het is een heel mooi kaartje geworden en de jurk is prachtig.
Groetjes en een fijne week. Laurette

GerJanne zei

Oh wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt. Dat kleurwerk! Subliem!