donderdag 3 februari 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge : Reminder : Kaarsen op je kaart

Goeiemorgen iedereen,
vandaag is het de laatste dag dat je je kan opgeven voor de lopende challenge 'gebruik kaarsen op je kaart' door het DT van '52 weeks to christmas'. Ik ging nog een keertje aan de slag met mijn papiertjes van de Action. Zalige kleurencombo vind ik dit, ook al zijn het geen traditionele kleurtjes voor kerst, het moet kunnen.
Ook hier verwerkte ik binnenin een pop-up systeem. Zoals ik al vroeger zei, dit model heeft toch echt mijn hart gestolen. Verslaafd zeg je ? 😂 Eh... tja, misschien wel, maar het doet geen pijn. 😊
Het zijn jullie, die het moeten ontvangen he ? Maar die keuze is aan jullie zal ik maar zeggen.
Ik deel met jullie nog een keer hieronder de link hoe je het maakt, misschien volgen er nog, die het 'virus' overnemen (sorry mensen, hiervoor kan je geen prik halen).

Papier : Action
Afdrukje : Marianne Design, gekleurd met copics
Sentiment binnen : Marianne Design

Wil je dus kans maken op de leuke weggever van deze maand ? Link dan je kaartje in het blog van '52 weeks to christmas', dan krijg je vast een bezoekje van een DT lid en wie weet, ben jij de gelukkige winnaar binnenkort !
Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne dag toe en ik zie jullie graag zaterdag terug voor een verse kaart voor DT 'In 't Woefke', met ook daar weer een nieuwe uitdaging.
Groetjes, Martina
x






16 opmerkingen:

Debby Kuster zei

Weer een mooie kerst kaart zo heb je aan het einde een mooie verzameling

Anita van Deur zei

Wat een super leuk en mooi kaartje in deze kleuren heel mooi afdrukje, fijne dag.

Margo zei

Dat is indrrdaad een mooie kleurencombi en een tof modelletje.
Groetjes
Margo

Elly zei

Hele mooie kaart met een verrassende binnenkant, vind het afdrukje ook heel schattig.
Groetjes Elly

Eri zei

Een mooie kaart met dit leuke afdrukje en alweer een leuke pop-up aan de binnenkant.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Superleuke kaart met Daisy.en heel mooi ingekleurd met deze kleurtjes. Groeten Trijntje

Marijke zei

Een mooi kaartje. Ik vind dit een heel mooie kleurencombinatie en maak er ook wel veel mee! Je hebt weer een leuke verrassende binnenkant gemaakt! Groetjes en een fijne dag, Marijke.

Daphne zei

Je gebruikte het mooie blok dp van Action, zo leuk vind ik die.
Wat een schattig meisje voorop.
Hele mooie kaart ik ben het nog steeds niet zat hoor!
Ik heb deze kaart geprobeerd te maken, maar ik kreeg het gedeelte waardoor de kaartjes binnenin op ploppen niet voor elkaar...... dan haak ik na een tijdje af, werd er namelijk bijna gefrustreerd van, whahaaaaa.

Jantine zei

Superleuk kaartje, Martina! Ik hou wel van dit soort modellen. En leuk in de roze-tinten.
Groetjes,
Jantine

GerJanne zei

Hij is heel leuk. Ik heb er zo een van je mogen ontvangen en het is echt ene verrassing als je de kaart opent...

Annemarie en Merit zei

Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Martina, heel leuk dit modelletje! En dat papier is ook zo gaaf hè!

Liefs, Merit en Annemarie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart in lieve kleuren en met een mooie pop-up aan de binnenkant Martina. Mij verveelt dit nooit hoor.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Martina....met een verrassende binnenkant!
Groetjes Diny

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt Martina!
Groetjes Suzan

Wies zei

Heel mooi kaartje met leuke afbeelding en verrassend pop up deel aan de binnenkant. Ik houd ook erg van dit soort kaarten.
Groetjes, Wies

!neke zei

Gaaf model is dit !!!
Mooi !
Groeten Ineke