woensdag 9 februari 2022

Een kaart is als een taart....

Goeiemorgen iedereen,
vandaag geen pop-up kaart, maar eens een 'gewoontje'. Jawel hoor, dat komt ook nog door mijn vingers. Deze zag ik op internet voorbij komen, draaide het een beetje naar mijn hand en hieronder het resultaat.
Een vrij eenvoudige kaart, maar de plantjes van het stempelset van Action, vind ik wel heel erg leuk. Had al enkele reeksen cactus stempels, maar deze zijn helemaal top.

Planten : Action, gekleurd met aquarel potloden

Meer valt er over dit kaartje dus niet te vertellen... We houden het eenvoudig vandaag.
Bedankt voor jullie bezoekje, tot morgen (voor een pop-up kaart ? Wie weet ?).
Nog een fijne dag,
grtjs, Martina
x

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Dat is leuk geworden, en zelfs de bloempot gestipt enig! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke gestipte bloempotjes erop
groetjes ellen

marja kenter zei

Wat een leuke kaart evenals je vorige kaarten, maar ook, wat een schattige stempeltjes. Doet me verlangen naar de Action, ben er al zo lang niet meer geweest.
Fijne dag en groetjes

Enny zei

Een heel mooie kaart, die plantjes zijn zo leuk ! Ik moet ook weer eens dringend naar de Action..... Groetjes, Enny

VoormeKaartje zei

Wat een mooie kaart. Het is inderdaad eenvoudig maar daar hou ik wel van.
Aandacht gaat zo mooi naar de plantjes uit.

Daphne zei

Wat een leuke tekst en zeker een hele leuke kaart.
Grappig dat jij bij deze tekst juist GEEN taart hebt gemaakt, maar de te leuke plantjes vd Action, wauw, zijn zeker mooi, volgens mij heb ik ze nog nooit gezien daar.