zaterdag 5 februari 2022

So much love voor 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
februari, Valentijn komt er stilletjesaan aan. Daarom vraagt Inge van 'In 't Woefke' om kaartjes te maken in dit thema. Dat doen we dan toch lekker zekers ? Had dit stempeltje van My Favorite Things nog liggen, lag er wat werkloos bij, dus mocht het eindelijk uit de verpakking.
Zijn ze niet lief ? Dit koppeltje ? Onderweg op internet kwam ik een voorbeeldje tegen om ze leuk te verwerken, daarop heb ik me gebaseerd en het wat naar mijn hand verwerkt. Hieronder het resultaat.

Afdrukje : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : My Favorite Things
Embossingfolder : Een oudje, maar verschillende merken hebben dit ...




Wil je graag deze en / of meerdere kaartjes life bekijken / betasten ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. Inge helpt je graag verder.
Ik dank jullie voor je bezoekje en zie je graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart, tot dan !
Groetjes, Martina
x

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Met de kleine hartjes achter dit leuke stelletjes en de wolkjes is het een lief en schattig kaartje geworden. Fijne dag.

Daphne zei

Een ontzettend schattig kaartje.
De tekst past er zo goed bij en de kleine hartjes in de embossing, te te lief🥰

GerJanne zei

Ach zie ze daar zitten, zo schattig! Een heel leuk kaartje is het, zeker met de embossingfolder met hartjes!

!neke zei

Super schattig !!!
Groeten Ineke