zaterdag 19 maart 2022

A very special someone ...

Goeiemorgen iedereen,
vandaag heb ik voor jullie nog een vervolgkaartje op de vorige 'beer' kaart. Jawel, dit broertje verwerkte ik ook weer op het mooie lichtblauwe papier. Het contrast de beer vind ik persoonlijk wel erg leuk.
De grappige meeuw, die ook in het stempelset zit, gaf ik een plekje aan de binnenkant van het kaartje.
Ook hier mocht het pop-up gedeelte niet ontbreken.

Papier : Marianne Design
Sentiment : Poppystamps
Afdrukje : Depot, gekleurd met aquarel potloden

Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart. Tot dan !
Groetjes, Martina
x




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuke pop up kaart met deze stoere beer, fijne dag.

GerJanne zei

Hij blijft leuk, maar ik heb een vraag: zou je de gedeeltes waar de tekst op staat ook bovenop kunnen plakken? Als je de kaart nu neerzet wijst de tekst naar beneden. Ik heb zo'n kerstkaart van jou en vroeg me dat af..

Daphne zei

Hij is weer leuk!

VoormeKaartje zei

Wat super leuk gemaakt.
Een heel fijn weekend.