maandag 14 maart 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 352 : Danny

Goeiemorgen iedereen,
een verse week, een verse, persoonlijke kaart. Deze ging richting Danny, die enorm van techniek en tuinieren houdt. 
Geen makkelijk thema, maar met mijn radartjes kom je al een heel eind.
Het werd de zoveelste pop-up ball card. Altijd leuk om te doen.

Grote letters : Crealies
Pop - Up Ball : Karen Burniston
Stempel voorkant : Stampendous
Snijmal voorkant : Joy
Stempels binnenin : Sizzix
Gras : Bucket Fence
Letters Danny : Jaded Blossom
Sentiment binnenin : Carlijn Design
Tuingerei : Boekenvoordeel

Veel meer heb ik helaas niet te melden voorlopig. Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijne start van de (werk)week en ik zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x





3 opmerkingen:

jackelien zei

Wauw wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk dat doosje binnenin
groetjes ellen

Charlotte zei

Weer een leuke kaart Martina!
Zou ook nog iets zijn voor mijn echtgenoot, klussen en tuinieren zijn zijn hobbies. Heel handig is dat! Het vuile werkgoed neem ik er maar bij :)
Keep safe, stay strong,
Charlotte