zaterdag 26 maart 2022

Wishing you the happiest of birthdays

Goeiemorgen iedereen,
vandaag weekend, en ik heb voor jullie een kleurrijke kaart in de aanbieding. Haalde het leuke stempelset van Stampin Up er bij, dat mocht wel wat kleur hebben, dacht ik. En voila, enkele vellen oud papier uit de voorraad mochten de afdrukjes vergezellen en dan krijg je dit resultaat.
Binnenin verving ik de vierkantjes door cirkeltjes, drukte een oud sentimentje op van Aud Design, één van mijn allereerste stempelsets die ik online bestelde. Ik herinner me dat dat best wel spannend was toen, zo veel jaar geleden. 
Vandaag de dag, bestel ik heel geregeld online, zonder veel stress, gek... 

Papier : ???
Sentiment buitenkant : Stampin Up
Sentiment binnenkant : Aud Design
Slakjes en co : Stampin Up, gekleurd met copics





Ik dank jullie allemaal voor je bezoek en reactie, ik zie jullie heel graag terug op maandag, voor een verse, persoonlijke kaart.
Geniet van het weekend,
groetjes, Martina

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Martina hij is weer super leuk je kaart mooi pop-up gedeelte en zo vrolijk, fijne dag!

Diny zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Wies zei

Hele leuke, vrolijke kaart met verrassend pop up deel binnenin.
Groetjes, Wies

Daphne zei

Wat een leuk effect, de rondjes binnenin.
De voorkant is super vrolijk, ik zou hier heel blij van worden als ik dit zou vinden in mijn brievenbus.

Lieve zei

Wat een prachtkaart; een echte blikvanger !