maandag 28 maart 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 354 : Mano

Goeiemorgen iedereen,
een verse week, een verse kaart. Deze keer, eentje dat naar mijn oudste dochter ging, die in december 25 werd. De tijd vliegt echt wel....
Hoe ouder ze worden, hoe serieuzer de kaartjes... Ach, ze vond het papier vooral al heel mooi toen ik het aankocht, dus was de keuze snel gemaakt. Door het drukke papier, heeft het voor de rest niet zo veel nodig...

Papier : Action
Letters buitenkant : Alexandra Renke
Letters binnenkant : Jaded Blossom




Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne start van de (werk)week toe en zie jullie graag woensdag terug voor het kleurenkaartenteam. Niet vergeten hoor !
Wil je alsnog meedoen, dat kan, link dan je blog bij het oproepbericht en kom je zo mee in de lijst.
Tot dan !
Groetjes, Martina


6 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,

25 alweer! Da's ook een jubileum mama-zijn! Gefeliciteerd voor allebei, zei het enkele maanden te laat... ;o)
Mooie serieuze kaart werd het!

Mijn KKT-kaartjes liggen klaar hoor!! (ok, pas sinds gisteren ;o) )

Liefs,
Nancy

Anita van Deur zei

Inderdaad een prachtige kaart voor je dochter, het papier is super net zo als het pop-up gedeelte. De jaren vliegen voorbij Martina, een fijn dag en tot woensdag voor de KKT kaart.

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met prachtig papier en leuke pop-up!
Groetjes, Caroline

Laurespage zei

Een mooie, fijne kaart. En inderdaad het papier heeft niet veel meer nodig, maar dat heb je goed opgelost.
Groetjes en tot woensdag.
Laurette

Daphne zei

Wat mooi.
Het dp is inderdaad heel erg mooi.
Leuk, maar soms ook wel lastig hè, om voor je dochter iets te maken.
Leuk ook, de tekst aan de binnenkant.
Ook wel eens leuk, zwart, met witte tekst

Angelique zei

Prachtige kaart voor je dochter, heel mooi dp en weer een mooie binnenkant. Wat een geweldige kleurrijke kaart met de slakken en de cirkels binnenin.
Ik ben me vergeten opgeven voor het KKT maar ik doe wel mee.
lieve groetjes Angelique