donderdag 24 maart 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
jawel, we zijn er weer... Donderdag, kerstkaartjesdag. Misschien wordt het eentonig, maar ik amuseer me toch telkens weer. Ik hoop dat jullie het ook leuk blijven vinden.
Deze keer liet ik ook vooral het papier spreken. Restjes van een oud pakje van Marianne Design werden hier verwerkt. Misschien wat ouder materiaal, maar daarom niet minder leuk.

Papier : Marianne Design
Cirkel vooraan : Memory Box
Guirlande : Scrapman



Wil jij ook graag meedoen met de bende van '52 weeks to christmas' ? Dat kan, klik even door naar hun blog en link daar je kaartje. Een DT lid brengt je dan vast een bezoekje.
Ik zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie combinatie van papier en stansjes Martina, het pop up gedeelte blijf ik super vinden, fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje
groetjes ellen

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Epie zei

Superleuke kerstkaart Martina !!
Fijne dag Epie XX

Jantine zei

Weer een prachtige pop-up kaart, Martina! En ouder papier kan zeker nog heel leuk en mooi zijn. Ik ben er ook volop mee bezig.
Hoe is het toch mogelijk dat de kast niet leger raakt? :-)
Groetjes
Jantine

Eri zei

Een leuke kaart, met ondertussen al je eigen handelsmerk aan de binnenkant! Toffe guirlande heb je gebruikt.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een vrolijke pop-up kerstkaart Martina, mooi gedecoreerd aan de voorkant en leuk dessin-papier heb je gebruikt.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Super leuk !!!!
Groeten Ineke

Marijke zei

Een heel mooi kaartje weer Martina! En wat een mooie binnenkant weer! Heel verrassend! Leuk gedaan! groetjes Marijke.

Daphne zei

Haha, nee hoor, ik ben het nog steeds niet zat.
Wat een mooi dp, vooral aan de binnenkant, ruitjes, ik hou daar van.

Diny zei

Wat een verrassend leuke kaart is dit Martina!
Groetjes Diny

Nancy zei

Hey Martina,

Dit is een leuk, eenvoudig kaartje aan de buitenkant met een verrassende knallende binnenkant! Het blijft leuk met die flapjes... Ik ben er nog steeds niet aan begonnen... En die tekst aan de buitenkant heb ik hier ook ergens liggen... maar waar nu alweer? ;o)

Liefs,
Nancy