woensdag 16 maart 2022

Enjoy your day !

Goeiemorgen iedereen,
halfweg de week zijn we vandaag. Een 'normaal' kaartje op het menu. Deze hoort in de categorie 'vakantiepakket'. Papiertjes, een afdrukje en aquarelpotloden. Met mijn zomerpakket maakte ik vooral inkleur kaartjes. Dan heb ik meer tijd en zorgt het voor ontspanning. Ook deze hoort hier bij.
Uiteraard kon ik het niet laten om ook de binnenkant wat 'spannender' te maken, tja... 😊

Papier : Marianne Design
Sentiment : Poppystamp
Bloemen :  gekleurd met aquarel potloden

Ik wens jullie langs deze weg een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


4 opmerkingen:

jackelien zei

Prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Jackelien

Crea Astrid zei

Een mooie kaart en prachtig ook hoe je de binnenkant hebt gedaan.
Mooi ook ingekleurd.

Groetjes, Astrid.

Je@net zei

Wat een mooie en fleurige kaart heb je gemaakt!

Daphne zei

Haha, ik dacht, ik ben benieuwd wat ze met de binnenkant heeft gegaan🤣.
Leuk hoor, deze kaart.
Goed idee om weinig mee te nemen op vakantie, doe ik ook en elk jaar weer mis ik iets waardoor het kaartjes maken niet zo lekker gaat.
Maar als je door soort kaarten maakt komt je niet gauw iets tekort