donderdag 31 maart 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas : Challenge reminder : Driving home for Christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een reminder voor de lopende challenge van '52 weeks to christmas' : Driving home for christmas.
Ik liet de tekening voor zich spreken, die nam wel een (heel) groot deel in van mijn kaartje..... 😉 Wel makkelijk, hoef ik er voor de rest niet veel niet meer bij te zoeken op deze manier.
Nog even een sentimentje op het flapje en klaar !

Tekst stempel : Stampin Up
Afdrukje auto met kerstboom : Pink Ink Design

Wil jij ook nog graag meedoen met deze nieuwe challenge ? Dat kan, vanaf morgen kan je dat via deze link van '52 weeks to christmas'. Daarvoor heb je nog een hele week de tijd. 
Heb je een 'gewone' kerstkaart op het menu staan ? Niet erg, die kaart kan je al vandaag linken als je wil. 
Ik dank jullie nog hartelijk voor jullie deelname gisteren voor het kleurenkaartenteam. Hopelijk maak ik jullie even enthousiast voor deze uitdaging ?
Ik zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x



17 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk de tekening Martina, ook het grote sentiment vind ik bij dit model goed passen mooie kaart, fijne dag.

GerJanne zei

Heel leuk deze auto met bijzondere chauffeur! En handig ook. Beetje snel klaar is ook wel eens fijn.

Epie zei

Superleuke kerstkaart met James achter het stuur :-)
Wintergroetjes Epie

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gave stempel
groetjes ellen

jackelien zei

Hoi
Wat een mooie kaart.
Idd leuk de chauffeur in de auto.
Fijne dag.
Groetjes Jackelien

Eri zei

Je hebt een leuke kaart gemaakt met dit afdrukje en grote tekststempel.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Mooie kaart met leuke afbeelding en die grote tekst past er mooi bij!
Groetjes, Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha wat een bijzondere chauffeur, als hij maar niet smelt. Leuke kerstkaart Martina.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Hey Martina,

Hoe leuk is die sneeuwman in zijn auto... Hopelijk schijnt de zon niet te snel... Ik ga zaterdag geen kaart posten, ik ga naar de beurs en hoop je daar te zien! ;o))

Liefs,
Nancy

Marijke zei

Een super leuk kaartje en wat een mooi plaatje van de auto met boom! Ik heb ook nog van die grote tekst stempels en dit is wel een leuk idee om ze zo te verwerken! Thanks! Groetjes Marijke.

Diny zei

wat een gaaf kaartje Martina!
Groetjes Diny

!neke zei

Super met die leuke truck !!
Groeten Ineke

marian zei

Een super leuke voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Heel gaaf, die auto spreekt inderdaad voor zichzelf. Leuke kaart, Martina!
Groetjes
Jantine

Suzan zei

Prachtige kerstkaart Martina! Vind de grote stempel ook erg leuk erbij.
Groetjes Suzan

Daphne zei

Maar als het dan zo'n leuk plaatje is, is het helemaal niet erg om daar je hele/halve kaart mee te vullen.
En het model, met dat flapje aan de voorkant maakt het toch een hele aparte kaart.

Angelique zei

Mooie kaart, echt een superleuke tekening die heeft niet veel meer nodig. De grote tekst aan de voorkant maakt het dan helemaal af.
lieve groetjes Angelique