donderdag 10 maart 2022

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
vandaag, donderdag, dus kerstkaartjesdag. 
Deze kaart maakte ik nog op de valreep tijdens de feestdagen omdat ik weer kaartjes te kort kwam. Het mooie papier krijgt hier de hoofdrol. Bijna een kleurenkaarten kaart, net niet.
In ieder geval het team van '52 weeks to christmas' verovert weer blogland vandaag. Wil jij graag meedoen met deze bende ? Dat kan, link je kaartje op het blog van '52 weeks to christmas', een DT lid brengt je dan vast een bezoekje.
Mijn blog- en knutselniveau staan voorlopig op een zeer laag pitje. Sorry daarvoor. Ik hoop binnenkort wat meer ruimte te hebben om bij jullie langs te gaan. Vind dit zelf ook erg belangrijk, maar op dit moment komt het er gewoon niet van.
In ieder geval, hieronder alvast mijn kaartje voor vandaag.

Merry Christmas : Taylored Expressions
Sneeuwsterren : Sizzix
Engeltje : Alexandra Renke





Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie graag zaterdag terug voor een DT kaartje voor 'In 't Woefke'. Hopelijk hebben jullie dan ook zin om even te komen piepen.
Tot morgen,
groetjes, Martina

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en wat een mooi papier met het koperkleurig folie erin verwerkt, fijne dag.

Epie zei

Mooie kerstkaart Martina , Kerstgroetjes
Epie DT52WTC......

Eri zei

Prachtige kaart met het engeltje tussen de ijssterren!
Groetjes, Eri

!neke zei

Heel mooi in deze tinten !!!
Groeten Ineke

Jantine zei

Heel schattig kaartje met dat lieve engeltje, Martina. En rustig aan, hoor, bloggen en knutselen is een hobby, daar moet je geen stress van krijgen.
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Een mooi kaartje Martina! Doe maar rustig aan zou ik zeggen! Denk aan je gezondheid! Groetjes Marijke.

Laurespage zei

Een heel mooie kaart ! En ja, ik herken dit, op het laatste moet het voor jezelf heel vlug gaan.
Maar je bent er aardig in geslaagd hoor want het is een mooie kaart geworden.
Laurette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met dat schattige engeltje Martina. Mooie kleurencombinatie.
Lieve groetjes Miranda

Nancy Soetaert zei

héél mooie kerstkaart Martina!
groetjes
Nancy

Suzan zei

Mooie kerstkaart Martina!
Groetjes Suzan

marian zei

Een heel mooi kerstkaartje met dat lieve engeltje.
Groetjes van Marian.