zaterdag 12 maart 2022

Gefeliciteerd voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn tweede projectje voor DT 'In 't Woefke. Weer een verjaardagskaart, te gebruiken voor mannen én vrouwen. Steeds meer en meer vrouwen zijn ook handig met allerlei klusmateriaal, dus het kan ook voor een handy - women.
Ik gebruikte de grote snijmal van Carlijn Design. Dan is je kaartje al goed gevuld. Voegde er wat gereedschap bij, plakte het op een vrij donker papiertje en kijk, hieronder het resultaat.

Grote snijmal : Carlijn Design
Gereedschap : My favorite Things
Papier : Marianne Design

Deze leuke spulletjes vind je uiteraard bij Inge, 'In 't Woefke'. Breng de winkel een bezoekje, kan je meteen alle kaartjes ook een keertje betasten. Uiteraard is dat ook het geschikte moment om je voorraad aan te vullen 😉
Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina



5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart Martina, wens je een mooi weekend toe.

Je@net zei

Wat een leuke kaart met die grote letters en het gereedschap!

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart. Het lijkt me een heel gepuzzel. Groetjes Marja

jackelien zei

Mooie kaart.
Groetjes Jackelien

Trudy zei

Super leuk met die grote letters!
Die winkel is voor mij helaas te ver!
Groetjes Trudy