maandag 21 maart 2022

Elke maandag een persoonlijke kaart : 353 : Charles

Goeiemorgen iedereen,
Charles was een tijdje geleden jarig. Daar hoort uiteraard een kaartje bij. Toch altijd moeilijk, voor mannen, vind ik. Ik maakte het me dus makkelijk. Een stoer papiertje, grote, duidelijke letters en kijk, dit kan perfect denk ik dan....

Papier : Action
Kleine letters : My Favorite Things
Grote letters : Crafters Companion

We vliegen er weer in, deze week.
Ik wens jullie alvast een fijne start en zie jullie heel graag woensdag terug voor een kaartje voor DT 'In 't Woefke'. 
Kom je dan weer even langs ?
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



8 opmerkingen:

femke zei

Heey Martina,

mannenkaarten vind ik zelf ook moeilijk om te maken maar dit is een goede oplossing. Leuk kaartje is het geworden.

Groetjes Femke.

Anita van Deur zei

Super gave stoere kaart Martina fijne dag.

Eri zei

Leuke kaart met al die letters in de verschillende kleuren.
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Een leuke kaart in mooie kleuren!
Groetjes, Caroline

Daphne zei

Maar het idee is goed verzonnen en juist voor mannen is deze kaart heel erg leuk!

Je@net zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!

VoormeKaartje zei

Wat een leuke en stoere mannenkaart heb je gemaakt.

Nancy zei

Hey Martina,

Tof, stoer, groot...
Daar gaat Charles blij mee geweest zijn...

Liefs,
Nancy