woensdag 2 maart 2022

Oproep kleurenkaartenteam 2022 : 3 de schakel : Koper en gebroken wit (wolwit)

Goeiemorgen iedereen,
vandaag een verse oproep van het kleurenkaartenteam. Deze keer gekozen door GerJanne. Zij koos bij het koper van vorige maand, gebroken wit, crème wit of hoe je het ook noemen wil.
Hieronder alvast een inspiratiefoto om jullie op weg te helpen. Deze kleurencombo heeft echt een feestelijk effect. Ik moet denken aan huwelijkskaartjes als ik dit zie. Weet nog niet wat het wordt, we zullen zien. Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken !

Je kan je bij Mister Linky opgeven tot de laatste maandag van maart, dat is 28 maart, we publiceren op de laatste woensdag van de maand, 30 maart.


Hopelijk kan ik weer rekenen op een groot aantal deelnemers, net zoals vorig maand...
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige combinatie!!

Caroline zei

Wow geen eenvoudige combo wel een leuke uitdaging groetjes Caroline

Jantine zei

Spannend, wolwit/gebroken wit. Ik ga mijn best doen!
Groetjes
Jantine

Daphne zei

Mooi🥰
Ik ben er weer bij deze maand.

farmerblog zei

Mooie en sjieke combi, ik doe weer graag mee!

chantal zei

mooi maar moeilijke combinatie.
Ik ben in
Chantal

Femminde zei

Wat een super combi!!
Tot dan!!
Groeten van Femminde

Nancy Soetaert zei

prachtige kleurencombi!

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Het is absoluut een prachtige combinatie, en inderdaad wat je noemt huwelijk, nog eens even gaan denken..Groetjes Ingrid.

Diny zei

Prachtige kleuren Martina....ik doe weer mee hoor!
Groetjes Diny

karin zei

Ik ga het ook weer eens proberen.
groetjes,
Karin