zaterdag 12 augustus 2023

Lavinia voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
vandaag krijg je mijn tweede kaart op rij met de Lavinia stempels van bij Inge, 'In 't Woefke'. Deze keer krijg je de eenhoorn op het menu. Ik probeerde nog een keertje de spiegel stempel techniek toe te passen. Was ik ook al weer wat verleerd. Ook nu nog, na het volledige resultaat, ben ik nog niet helemaal tevreden over de spiegelafdruk. Maar kijk. Met wat takjes er bij, ook in de spiegeling, geeft het wel een bepaalde sfeer weer. De stempel doet hier het volledige verhaal.

Afdrukje eenhoorn : Lavinia
Blaadjes : Sheena Douglas, maar Inge heeft vast ook in de Lavinia collectie dat er perfect bij past
Achtergrond : Distress Ink

Wil je graag deze kaart en de andere bekijken ? Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne. Inge is ondertussen terug open ! Je kan er dan ook meteen je inkopen doen om zelf aan de slag te kunnen.
Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe en zie jullie graag maandag terug voor een verse persoonlijke kaart,
groetjes, Martina
x






5 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

super mooiiiiiiii Martina

gr karin

Elly zei

Niet tevreden? Ik vind het heel mooi gedaan, ik had dat ook ooit nog eens willen doen, maar komt er maar niet van.
Groetjes Elly

Daphne zei

Oh, joh, wat mooi.
Goed gelukt hoor, vind ik.
Wat een prachtige eenhoorn is dit.

Kaartenkraam zei

Wat knap gedaan! De eenhoorn is heel mooi gespiegeld, misschien moet je nog iets van het groene gras in het water terug laten komen, nu zit er zo'n strakke rand maar verder vind ik het prachtig!

groetjes van Ank

Marfien zei

prachtig kaartje, de spiegeling is goed gelukt, mooie kleuren heb je gebruikt