woensdag 23 augustus 2023

Lavinia 3 voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
voor de derde en laatste keer deze maand, heb ik voor jullie op het menu, Lavinia stempels. Dit was de uitdaging van DT 'In 't Woefke' tijdens augustus. Zoals jullie al begrepen hebben, zijn ze voor mij niet echt m'n ding. Anderen kunnen er zich helemaal in verliezen blijkbaar. Maar goed, ik heb m'n best gedaan om ze zo mooi mogelijk te verwerken. Met deze stempel, maakte ik twee kaartjes. Ik liet me inspireren door het internet en gaf er, zoals altijd een beetje mijn eigen draai aan. Persoonlijk vind ik de zwart - witte kaart het mooist. Voorlopig zonder sentiment, dat kan er dan altijd nog bij als ik weet waar de kaart voor moet dienen later. Ik kleurde de afdrukjes lichtjes in met Distress Ink, maar voor de rest liet ik het afdrukje voor zichzelf spreken.

Achtergrond stencil : Indigo Blu
Afdrukje : Lavinia
Kleine bloemetjes : Sheena Douglas
alle inkt waarmee gewerkt werd, is Distress Ink

Ik hoop dat ik jullie niet te veel teleurgesteld heb met mijn creaties met deze Lavinia stempels. Het blijft voor mij een wereldje waar ik m'n weg nog niet echt gevonden heb. Heb nochtans wel super plaatjes zien passeren op mijn scherm, knap, daar kan ik alleen nog van dromen. Het werden dan ook allemaal kaartjes met 1 soort stempel, daar kan je wel wat mee, maar als je collectie uitgebreid is, kan je alles mooi op elkaar afstemmen en wordt het op die manier een mooi plaatje.
Benieuwd naar de collectie die Inge, In 'In 't Woefke' nog op voorraad heeft ? Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, of neem deel aan een workshop.
Ik wens iedereen een hele fijne dag toe en zie jullie graag morgen terug voor een verse kerstkaart.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x



4 opmerkingen:

Elly zei

Het is een mooie kaart geworden hoor.
Ik vind dat ook allemaal super, maar om daar eenmaal aan te beginnen niet echt..en zo heeft ieder toch lekker zn eigen ding om te doen.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes ik vind ze supergoed gelukt
groetjes ellen

Je@net zei

Erg mooie kaart, Martina!

KarinsArtScrap zei

het is je goed gelukt met 1 stempel van lavinia Martina mooi maar je kunt ook andere stempels van andere merken erbij gebruiken, heb ik nu ook op mijn blog.

gr karin