maandag 21 augustus 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Thalia

Goeiemorgen iedereen,
een verse week, dus ook twee persoonlijke kaartjes voor jullie op het menu. Ik gebruikte deze keer het frisse patroonpapier van de Action, het blokje is bijna op... Ik vond deze kleurencombo zo tof, gebruikte het al vaker.
Deze keer maakte ik weer twee double pop up cards, die hebben jullie reeds gezien bij een ander bericht. 
Eentje ging naar Thalia, de andere kreeg ook al snel een bestemming en verdween snel uit mijn voorraaddoos. 

Papier : Action
Hooray : Lawn Fawn
Binnenin : Lawn Fawn

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de werkweek toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart voor 'In 't Woefke'.
Tot dan !
Groetjes, Martina
x






6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en de leuke binnenkant
groetjes ellen

Eri zei

Leuke kaarten met de pop-up en de grote teksten.
Groetjes, Eri

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes Martina!
Groetjes Diny

Daphne zei

En ze zijn er leuk.
Natuurlijk ben je ze zo kwijt, deze kan je zowel naar een vrouw als ook naar een man versturen vind ik.

Elly zei

Superleuk deze kaarten.
Groetjes Elly

Francisca zei

Wat een leuke kaarten en inderdaad frisse kleurtjes in die blok ;-)

Francisca