donderdag 17 augustus 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjes op het menu. Het team van 52 weeks to christmas doet weer een warme oproep om kerstkaartjes te maken. Deze keer heb ik een vrij eenvoudig kaartje voor jullie. Ik probeer al een aantal jaren, deze herten op te gebruiken, maar ook deze blijken maar niet op te geraken. Maar kijk, hieronder toch weeral eentje verwerkt. Een heel mooi sentiment van Marianne Design vind ik persoonlijk. Door het voorste paneel korter te maken, geeft het weer net een beetje extra aan deze kaart.
Heb jij voor vandaag ook een kerstkaartje voorzien op je blog ? Leuk ! Link het dan op het blog van '52 weeks to christmas' en dan brengt een DT lid je vast een bezoekje.

Papier : Action
Hert : Wibra
Sentiment : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag zaterdag terug voor een verse kaart.
Groetjes, Martina
x




16 opmerkingen:

Elly zei

Wat leuk deze kaart!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het leuke hert
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Super leuk deze kaart mooi modelleke, ik zie je rendier die heb ik ook nog liggen in de la.

Eri zei

Een leuke kaart met het rendier!
Groetjes, Eri

marian zei

Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt, en zoals je zei, weer een hertje gebruikt.
Groetjes van Marian.

Kaartenkraam zei

Die herten springen ook gewoon alle kanten op en voordat je ze dan weer te pakken hebt om er een kaart mee te maken *lol*
Die tekst stempel is prachtig, al met al een hele mooie kaart!

groetjes van Ank

!neke zei

Super leuk Martina !!!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Martina. Dat geeft inderdaad een leuk effect om een paneel in te korten.
Lieve groetjes Miranda

Margreet zei

Prachtige kaart!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Femminde zei

Leuk om zo je vilten figuurtjes op te maken!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nancy zei

Hey Martina,
Wat een toffe kaart! Leuk model ook met die korte voorkant! Mooi papier en ja, ik denk ook nog dat ik zo'n hertjes heb liggen...
En nu ga ik stoppen met kerstkaartreacties...
Ik ben speciaal vroeg opgestaan omdat ik nog een verjaardagskaart voor een toffe vriendin moet afmaken...
Liefs,
Nancy

Jantine zei

Heel mooie kaart met je leuke hertje, Martina! Soms lijken hobbyspullen bijna oneindig, dat heb ik ook...ooit raakt het wel op (of niet).
Groetjes
Jantine

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Martina en dat hertje lijkt zo van de kaart te willen springen.
Liefs, Wilma πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Caroline zei

Heel mooie kaart met een kleur de ik niet gauw neem
Groetjes Caroline

Nancy Soetaert zei

heel mooie kerstkaart, ik heb ook van die vilten beestjes, raken hier ook niet op...
Groetjes
Nancy