maandag 28 augustus 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Bob

Goeiemorgen iedereen,
een tijdje geleden werd Bob geboren. Een kleinkind voor een collega op school. Daar hoort natuurlijk ook weer een kaartje bij.
De naam was geen probleem, die maakte ik vrij snel met de Silhouette, maar dan wou ik de achtergrond ook nog waarheidsgetrouw maken. 
Niet eenvoudig... Ik nam mijn gelli plate er bij, acryl verfjes, maar menig afdrukjes belandden in de vuilnisbak. Ook van deze laatste ben ik nog niet helemaal tevreden, maar goed, deze was de laatste van de reeks. Gelukkig werd het kaartje goedgekeurd. Op naar de volgende uitdaging.

Achtergrond : Gelli plate en acryl verf
Naam en sentiment : Silhouette, Cameo 3

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijne start van de (werk)week toe en we zien elkaar graag nu woensdag voor het kleurenkaartenteam.
Wil je je alsnog opgeven ? Dat kan nog tot vanavond.
Tot woensdag !
Groetjes, Martina
x




4 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

gave kaarten Martina

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gezellige frisse kleurtjes
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Leuk gemaakt!!
Awesome
Claudia

Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Marja Sch zei

Wat een leuk idee zo’n Bob Ross kaart voor de grootouders. Echt een leuke kaart. Groetjes Marja