zaterdag 5 augustus 2023

Lavinia voor DT 'In 't Woefke'

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe maand is aangebroken, dus ook een nieuwe uitdaging voor het DT van 'In 't Woefke'. Inge wil graag gebruik laten maken van Lavinia stempels. Heel veel mensen en klanten van haar, zijn er super fan van. Ik daarentegen, heb er zelf geen enkele van. Toch ging ik de uitdaging aan. Na wat googelen en me proberen onder te dompelen in de Lavinia sfeer, maakte ik een aantal kaartjes, maar gaf er (zoals altijd) toch wel mijn eigen draai aan. Het worden dus geen klassieke Lavinia kaartjes, sorry daarvoor. Ik vond het erg moeilijk en zou de gemaakte kaartjes volgende keer toch weer een beetje anders doen. Ik gebruikte verschillende technieken (die ik al een beetje verleerd was) en ze kregen niet allemaal de uitwerking die ik wilde. Maar kijk. Misschien komen er op deze manier nog meer fans bij, zodat jullie ook kunnen zien, op welke manier je de stempels ook nog wel kan gebruiken.

Afdrukjes : Lavinia
Sentimenten : Marianne Design
Stencil : Dutch Doobadoo en Creative Expressions
Ik gebruikte bij de hele verwerking Distress Ink

Ik wens jullie langs deze weg alvast een heel erg fijn weekend toe en zie jullie heel graag maandag terug voor een verse, persoonlijke kaart.
Groetjes, Martina
x



2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Martina

gr karin

GerJanne zei

Prachtig Martina! Heel mooie kaartjes zijn het!