donderdag 24 augustus 2023

Elke donderdag een kerstkaart : 52 weeks to christmas

Goeiemorgen iedereen,
donderdag, dus kerstkaartjesdag op het menu. Het team van '52 weeks to christmas' roept je weer op om een kerstkaart te maken ! Deze keer liet ik me weer even gaan met de Hot press foil. Eens je het apparaat bovenhaalt, is het echt wel niet makkelijk om het maar bij 1 kaartje te houden... Neen, dan gaat er een hele reeks door mijn handen. Zo ook deze kaart. Die bestaat uit twee laagjes, een druk op het zwarte papier en daarboven een druk op mica dat ik er bovenop aan vastmaakte. Zo krijg je een soort 'laagjeskaart'.

Stipjes : Crafters Companion
Sentiment : Crafters Companion
Alles gemaakt met Hot Press Foil

Vergeet niet je kaartje te linken op het blog van '52 weeks to christmas', dan brengt een DT lid je een bezoekje.
Nog een hele fijne dag gewenst,
groetjes, Martina
x




9 opmerkingen:

Nancy zei

Hey Martina,
Wat geeft dit een mooi effect!
Feestelijke kaart is het geworden!
Liefs,
Nancy

Elly zei

Wat mooi dit effect, leuke kaart.
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details sjiek hoor
groetjes ellen

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Martina

gr karin

Eri zei

Ziet er feestelijk uit met al die bling,bling.
Groetjes, Eri

Marijke zei

Wat heb je dat mooi gemaakt! Ik ken dit apparaat niet maar het effect is prachtig! Kan me voorstellen dat het niet bij een kaart blijft! Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel sjiek, Martina! En ik snap wel dat je lekker een poosje aan de gang blijft met de hot press.
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wauw, wat een mooi effect geeft dat. Feestelijke kerstkaart zeg!
Liefs, Merit en Annemarie

Laurespage zei

Een mooie, feestelijke en stijlvolle kaart.
Super.
groetjes, laurete