woensdag 2 augustus 2023

Oproep kleurenkaartenteam 8ste schakel : Mintgroen en zachtroze

Goeiemorgen iedereen,
Sarah was de eerste die reageerde op de oproep van vorige maand en dus de moeilijke taak kreeg om een nieuwe kleurencombo te kiezen voor augustus. Lang duurde het niet, met dochters hulp, kwamen ze op deze mooie, zachte pasteltinten : MINGROEN EN ZACHTROZE.
Deze prachtige foto stuurde ze me als illustratie toe.


Zie jij het ook zitten om weer mee te doen deze maand ? Dat kan ! Geef je dan hieronder op bij Mister Linky met je startpagina van je blog. Dit kan nog tot maandag, 28 augustus. We publiceren op de laatste woensdag van de maand, dat wil zeggen 30 augustus. 


 Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe en zie jullie morgen graag terug voor de verderzetting van de lopende challenge van '52 weeks to christmas'. Kom je dan weer een kijkje nemen ? 
Tot dan !
Groetjes, Martina
x


9 opmerkingen:

GerJanne zei

Mooi pastel!

Diny zei

Mooie kleuren....ik ga mijn best weer doen!
Groetjes Diny

chantal zei

Ohjee zeemzoete combinatie. Wat een uitdaging maar ik doe mee
Liefs Chantal

Daphne zei

Héél mooi.
Ik heb mezelf weer opgegeven.
Heb nu vakantie, dus moet lukken om weer mee te doen.

Marijke zei

Mooie kleurtjes bij elkaar. het lukt weer niet om me aan te melden. Zou jij dat weer willen doen. Alvast bedankt! Groetjes Marijke

Laurespage zei

Mooie kleurencombinatie. Heb ondertussen al mintgroen in de voorraad en doe graag mee.
Groetjes, laurette

Caroline Cards zei

Een mooie kleurcombinatie en ik ga vast papier zoeken!
Groetjes, Caroline

Femminde zei

Hele gave kleuren bij elkaar!! Ik doe graag weer mee.
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Op het nippertje! Net terug van vakantie.. Maar deze mooie combinatie laat ik niet aan me voorbij gaan.. Ben benieuwd!! x