woensdag 9 augustus 2023

Van harte !

Goeiemorgen iedereen,
vandaag twee eenvoudige kaartjes met de embossingtechniek die ik een tijdje geleden al een keer liet zien. Ik maakte ineens een paar (ik was nu toch bezig....). Dus ook deze met een heel oude folder gemaakt. De warme tinten passen wel bij deze zomertijd denk ik...
Ik zie net op de foto dat ik bij de a van 'Van Harte' een stukje papier vergeten ben weg te halen, dat zich had vastgeplakt aan mijn letters.

Embossingfolder : Cuttlebug
Achtergrond : Distress Inkt
Sentiment : Marianne Design

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe en zie jullie heel graag morgen terug voor een verse kerstkaart,
groetjes, Martina
x




13 opmerkingen:

Sarah zei

Ze zijn mooi Martina. Ze hebben de kleur van de zonsopgang, die nu door mijn raam piept. X

Elly zei

Ze zijn heel mooi.
Groetjes Elly

Daphne zei

Zoooo, mooi hoor!!
Wat een prachtige kleuren, helemaal zomers.
Goed idee om er meteen meerdere te maken, goed voor de voorraad en ze zijn echt prachtig dus waarom niet?!!

KarinsArtScrap zei

super mooie kaarten Martina

gr karin

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de vrolijke gekleurde achtergrondjes en de mooie bloementakjes
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Prachtige kleuren en een mooie techniek!

groetjes van Ank

Eri zei

Twee prachtige kaarten in deze zomerse kleuren.
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Martina,

Wat een vrolijke kaarten laat je hier zien. Zelf heb ik deze techniek al een paar keer uitgeprobeerd maar zonder succes. Zal het nog een keer terug proberen want het resultaat is leuk en zo heb je snel een heleboel kaarten...

Dank voor jouw lieve reactie, voor jou hetzelfde hé!

Liefs,
Nancy

VoormeKaartje zei

Wat mooi. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

Vicki Dutcher zei

Beautiful background love the black sentiment against those bright colors

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaarten Martina
Groetjes Elle-Jeanne

Marfien zei

leuke kaartjes met deze techniek, fijne dag morgen

GerJanne zei

Dat denk ik dan even weg en het is heel mooi gedaan!