maandag 7 augustus 2023

Elke maandag een persoonlijke kaart : Kim & Yuri

Goeiemorgen iedereen,
een nieuwe week, een verse maandag om te starten. Uiteraard heb ik voor jullie nog een persoonlijk kaartje.
Deze ging richting Kim en Yuri die een tijdje geleden in het huwelijksbootje stapten. Het was een snikhete dag, maar ze hebben er van genoten.
Ik probeerde de originele kaart zo goed mogelijk mee te nemen in mijn creatie. De namen sneed ik uit met mijn Silhouette, dat werkt altijd wel fijn, zodat ik niet uren naar het lettertype moet zoeken.

Dikke strepen : Distress Ink
Gefeliciteerd : Gummiapan
Vlekjes : Stampin Up, met gouden embossing poeder
Namen : Silhouette

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne start van de (werk) week toe en zie jullie heel graag woensdag terug voor een verse kaart,
tot dan !
Groetjes, Martina
x




10 opmerkingen:

Diny zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Martina!
Groetjes Diny

Elly zei

Wat mooi gedaan.
Groetjes Elly

Je@net zei

Erg mooie en persoonlijke kaart, Martina!

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Martina.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Wat leuk dat je jouw kaart hebt gelift van het origineel.
Dat is heel erg goed gelukt vind ik.
Mooi hoor.

VoormeKaartje zei

Wat een super mooie kaart. Leuk hoe je de orginele kaart in je ontwerp terug hebt laten komen.

Femminde zei

Dat is wel heel erg mooi geworden. Het is bijna het origineel.
Dat hebben ze vast erg gewaardeerd.
Fijne zonnige week!!
Groeten van Femminde

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi stijlvol kaartje
groetjes ellen

Eri zei

Prachtig! Zelfs de letters zijn hetzelfde als op de originele kaart.
Groetjes, Eri

Nancy zei

Hey Martina,

Mooi en feestelijk... En net iets leuker dan het origineel. Daar gaan we voor hé! Die Silhouette iets handig in huis. Maar ik kan er echt nog geen tijd voor maken... Wie weet, ooit...
Liefs,
Nancy